Atidarytas bendras centras, kuris aptarnaus visų komunalinių savivaldybės įmonių klientus

R. Tenio nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Antradienį Kaune atidarytas naujas kauniečių aptarnavimo centras „Mano Kaunas“, apjungiantis visas Kauno miesto savivaldybės valdomas komunalinių paslaugų įmones. Tiesa, šiandien į vieną sujungta trijų didžiųjų įmonių veikla: „Kauno švara“, „Kauno vandenys“ ir „Kauno energija“, o iki metų galo prisijungs ir likusios.

Klientai bus aptarnaujami trimis būdais: feisbuke, nemokamu telefonu ir fiziniuose klientų aptarnavimo centruose, esančiuose: Statybininkų gatvėje nr. 3, Raudondvario plente 86A ir Aukštaičių gatvėje 43.

Gyventojams tai sutaupys laiko, nes iki šiol jie turėdavo vykti atskirai į kiekvieną įmonę, kad sudarytų sutartį, atliktų mokėjimus ar išsiaiškintų mokėjimo, pažymų išdavimo bei kitus klausimus, o dabar užteks atvykti į vieną pasirinktą centrą ar pirmiau pasikonsultuoti internetu ir bus suteikiamos visų savivaldybės valdomų komunalinių įmonių aptarnavimo paslaugos.

Kauno miesto Tarybos narys Tomas Bagdonavičius teigė, kad projektas „Mano Kaunas“ – pirmasis toks šalyje: „Ne paslaptis, kad viešojo administravimo sektoriaus problematika yra pakankamai gilioje duobėje. Kauno savivaldybė pirmoji Lietuvoje apjungs visas miesto teikiamas paslaugas į vieną vietą, kad geriau suprastų klientų poreikius, taupytų laiką.“

Kauno miesto savivaldybės Administracijos direktorius Gintaras Petrauskas akcentavo, kad orientuojamasi į kliento patogumą.

„Tai pirmas visos klientų aptarnavimo sistemos pertvarkos pokytis, jų bus ir daugiau. Klausimus apie savivaldybės ir savivaldybės įmonių veiklą kauniečiai galės užduoti feisbuko puslapyje „Mano Kaunas“, nemokama telefono linija 8 800 20 000, beje, ja pirmiausiai pasisveikins žinomas kaunieties Rytis Zemkauskas. Parašei elektroniniu paštu ar feisbuke – to užtenka, nereikia kaskart vykti į vietą. Taupome gyventojų laiką“, – sakė G. Petrauskas.

Mero patarėja Neringa Ivanauskienė atskleidė, kad daug dėmesio skirta sukurti tinkamus elektroninius kanalus bendrauti su gyventojais nuotoliniu būdu. „Šiandien startuoja „Mano Kaunas“ feisbukas, esame pirmieji šalyje viešojo sektoriaus atstovai, kurie visus kauniečių klausimus gali atsakyti neišeinant iš namų, tiesiog feisbuke. Tai ir žymiai paprasčiau. Paimkime pavyzdį – kaunietis atvyksta į bendrovę „Kauno švara“ pasirašyti šiukšlių išvežimo sutarties. Toje pačioje vietoje jis gali pateikti prašymą prisijungti prie miesto vandentiekio bei gauti pažymą iš bendrovės „Kauno energija“. Kitaip sakant, šiame etape pritaikome trys viename modelį. Kitame etape vienoje vietoje kauniečiai galės gauti visų savivaldybės valdomų įstaigų paslaugas“, – sakė N. Ivanauskienė.

Iki 2018-ųjų į šį centrą bus prijungtos įmonės „Kauno autobusai“, „Kauno butų ūkis“ ir „Kauno gatvių apšvietimas“.

7 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Moterų ir vyrų vidutinis darbo užmokestis - ne toks pat

„Keulė Rūkė“ vadovas: kauniečiai niekuo nesiskiria nuo vilniečių

Pigių skydžių bendrovės gerbėjai šiandien bus nustebinti

Kviečia kauniečius 16-kai dienų įsisegti baltus kaspinus

Kauniečiai kelionės taksi kainą jau gali sužinoti iš anksto net ir telefonu

Portalas „Kas vyksta Kaune“ pristato: 100 Kauno „aukso amžiaus" asmenybių

Vairuotojams: naujuose automobilių valstybiniuose numeriuose keisis žymėjimas

Per pirmąjį pasimatymą „McDonalds“ restorane, kaunietį pavedė garsioji „Revolut“ kortelė (papildyta „Revolut“ komentaru)

Apskaičiavo, kiek pinigų lietuviai išleidžia apsipirkdami kaimyninėse šalyse: valdžia suklydo?

Sveikatos problemų turinčios moters bute rastas lavonas