Iš anksto atostogas planavę kauniečiai liko apgauti: nei pinigų, nei bilietų | Kas vyksta Kaune

Iš anksto atostogas planavę kauniečiai liko apgauti: nei pinigų, nei bilietų

BERTA BANYTĖ 2017/05/21 14:32
Asociatyvi / R. Tenio nuotr.

Vasara – kelionių sezonas. Vieni šiltuoju metų laiku linkę leisti dienas Lietuvos kurortuose, kiti – renkasi užsienio šalis. Tiesa, ne paslaptis, jog per atostogas kaip reikiant suplonėja piniginės turinys. Tad poilsį dažnas ima planuotis iš anksto. Pavyzdžiui, „gaudo“ ir kur kas anksčiau užsisako skrydžio bilietus norimai kelionės datai, kad ši atsieitų pigiau. Tačiau tai – ne visada pasiteisina. 

Pirkdami skrydžio bilietus pakliuvo į spąstus

Portalo „Kas vyksta Kaune“ redakciją pasiekė žinia apie galimai įžūliai vykdomą aferą. „Pagaliau prasidėjo atostogų sezonas – visi skuba ieškoti, kur keliauti. Daugelis keliones imasi planuoti savarankiškai. Sumanę nukeliauti į svečias šalis, žmonės dažniausiai renkasi  skrydžius lėktuvu. Dažnai pasitaiko, kad kai kurie skrenda pirmąjį kartą. Todėl norime visus informuoti, kad užsisakant skrydžio bilietus, galima susidurti su skaudžia apgaule. Ypač didelė tikimybė patekti į spąstus išlieka nepatyrusiems keliautojams. Atostogauti skrendame retai – įkliuvome ir mes“, – atvirauja kauniečiai.

Portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojai teigia radę jiems tinkamą skrydžio kryptį ir pradėję ieškoti kelionės bilietų. „Įvedėme į tinklalapio www.google.lt paieškos laukelį raktinių žodžių junginį „Wizzair bilietai“. Iš karto po to, kaip supratome vėliau, gavome  klaidinančius paieškos rezultatus. Paspaudę pirmąją nuorodą paieškoje, atsidūrėme interneto svetainėje www.wizzairbilietai.lt. Manėme, jog tai – oficialus skrydžių bendrovės „Wizzair“ puslapis. Tačiau, deja…“, – pasakoja jie.

Pasak kauniečių, minėta svetainė naudoja firmines „Wizzair“ spalvas ir logotipus. Jie esą nedvejodami užsisakė skrydžio bilietus  pasirinktos kelionės kryptimi bei sumokėjo milžiniškus komisinius mokesčius taip prarasdami dalį atostogoms skirtų pinigų. Portalo skaitytojų teigimu, skrydžio bilietų užsakymas užtruko kur kas ilgiau nei buvo galima tikėtis.

Nepavyko užsisakyti didesnio lagamino

„Vykdydami skrydžio bilietų užsakymą, niekur nepastebėjome lentelės, kurioje būtų galima pažymėti ir užsisakyti didesnį kelionės bagažą, nes skrendant su oro linijų kompanija „Wizzair“ į bilieto kainą įskaičiuotas tik nedidelį svorį galintis talpinti lagaminas, kuris atostogoms tikrai per mažas. Pagalvojome, kad didesnį lagaminą galėsime užsakyti registruodami skrydžio bilietus. Tačiau to padaryti mums taip pat neleido“, – sako jie.

Kauniečiai teigia, jog svetainėje www.wizzairbilietai.lt nebuvo nurodyti ir kontaktai, kuriais galima pasiteirauti dėl kilusių keblumų. „Buvome šokiruoti, kad šiame brokerio puslapyje nėra galimybės užsisakyti papildomo lagamino.  Tai padaryti galima tik prieš skrydį – nurodant brokerio elektroninio pašto adresą, kurio šiame puslapyje taip pat nėra – tikriausiai neatsitiktinai“, – svarsto kauniečiai.

Už skrydžio bagažą – 4 kartus didesnė suma

Jie sako užsisakę skrydžio bilietus, o didesnio bagažo nusipirkti pigiau, deja, nepavyko.  Vėliau portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojai apsilankė oficialiame skrydžių kompanijos „Wizzair“ padalinyje. Paaiškinus situaciją, esą buvo pasiūlyta vienintelė išeitis – susimokėti už papildomą lagaminą prieš pat lipant į lėktuvą. „Paskutinę minutę perkant lagaminą, būtumėme turėję išleisti kone keturiskart daugiau pinigų“, – teigia portalo „Kas vyksta Kaune skaitytojai“, patekę į pinkles.

Ėmėsi veiksmų – niekas nepadėjo

„Mums gyvenimas tikrai nepasikeitė, kai praradome 100 eurų, tačiau gali pasitaikyti ir tokių keliautojų, kuriems ši suma reikš be galo daug.  Norime informuoti žmones, kad neužsisakinėtų skrydžių bilietų iš tarpinių brokerių. Nors tokių atvejų pasitaiko nedaug, bet, vis dėlto, pasitaiko“, – pataria kauniečiai.

Portalo „Kas vyksta Kaune“ žurnalistai susisiekė su skrydžių bendrovės „Wizzair“ atstovybe Lietuvoje ir papasakojo apie tai, kas nutiko kauniečiams. „www.wizzairbilietai.lt nėra oficialus mūsų kompanijos interneto puslapis. Apmaudu, bet apie tokius atvejus tenka girdėti nebe pirmą kartą. Dėl šio apsimestinio tarpininko turime begalę problemų. Tiksliai negalime teigti, kad šis brokeris nori pasinaudoti mūsų bendrovės populiarumu ir būtent dėl to vykdo tokius veiksmus. Dėl ko taip elgiamasi nusakyti sunku. Galima manyti, jog už to slypi kokia nors kelionių agentūra“, – komentavo skrydžių kompanijos „Wizzair“ atstovas.

Pasak jo, su šiuo tarpininku mėginta kovoti ir teismų keliu, tačiau jokių rezultatų tai nedavė. „Užsakant skrydžio bilietus ir kitas kelionei reikalingas paslaugas patariame naudotis www.wizzair.com svetaine. Tai – vienintelis oficialiai veikiantis puslapis“, – patarė atstovas.

Kviečiame portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojus diskusijai: ar jums teko susidurti su panašia situacija, kokią patyrė minėtieji kauniečiai? Kuo viskas baigėsi?

 

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA