Troleibusai per Varnių gatvę važiuoja be laidų

R. Tenio nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Kaune ketvirtadienį pradėjus remontuoti kritinės būklės Varnių tiltą, pasikeitė ne tik privataus, bet ir viešojo transporto eiga. Vienoje tilto pusėje pradėjus tvarkyti kelio dangą, troleibusų vairuotojai prieš užvažiuodami ant tilto priversti nuleisti troleibuso laidus, dar vadinamus „ūsais“ ir juos vėl uždėti tik pravažiavus tiltą.

Būtent tokį vaizdą savaitgalį užfiksavo portalo „Kas vyksta Kaune“ fotografas. Nuotraukose matyti kaip 8-to troleibuso vairuotojai, važiuodami iš Nuokalnės gatvės, sustoja ties tiltu, nuleidžia troleibuso „ūsus“ ir juda tolyn. Pravažiavus tiltą „ūsai“ vėl uždedami ir kelionė vykdoma toliau.

Troleibusus maitina kontaktinis tinklas, nutiestas virš gatvių, kuriomis turi važiuoti, o kontaktinį tinklą sudaro du lygiagretūs laidai, įprastai vadinami „ūsais“.

Kaip žinia, bendrovės „Kauno autobusai“ įsigytuose troleibusuose „Berkhof“ – pirmuosiuose Kaune įrengta autonominė eiga: troleibusuose sumontuoti 3 litrų darbinio tūrio dyzeliniai varikliai, kurie prireikus leidžia apvažiuoti kliūtis ar pakeisti maršruto kryptį be kontaktinio tinklo pagalbos.

Beje, Kaune pirmieji troleibusai pasirodė daugiau kaip prieš 50 metų ir šiandien aktyviai naudojami kauniečių bei miesto svečių. Darbo dienomis Kauno gatvėse važinėja 121 troleibusas. Kasmet jie perveža apie 34 mln. žmonių. Troleibusų linijos kontaktinis tinklas Kaune siekia apie 130 km.

Pasaulyje populiarėja hibridiniai troleibusai, galintys važiuoti ir be kontaktinio tinklo, vietoj to jie naudoja atsargines akumuliatorių baterijas arba prie elektrinio įrengtą ir dyzelinį variklį. Dar kitur troleibusai pakeisti hibridiniais aparatais, naudojančiais savo dyzelinį variklį, tokiu būdu jie nuvažiuoja nemažus atstumus. Kinijoje bandyti troleibusai, kurie pakraunami kiekvienoje stotelėje.

Planuojama, kad ketvirtadienį pradėtas Varnių tilto remontas truks iki rugsėjo.

Darbų metu eismas tiltu bus vykdomas visą laiką, tačiau laikinai sumažės naudojamų eismo juostų: vairuotojai gali naudotis 4 iš 6 eismo juostų, eismas darbų vietoje ribojamas 30 km/val., tad vairuotojams rekomenduojama rinktis kitus maršrutus.

Kapitalinis tilto remontas kainuos 1,23 mln. eurų.

79 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Kaune keliolika institucijų suvienijo jėgas: užsibrėžė, kad nuo 2030-ųjų šalies keliuose nežūtų žmonės

Naktį eismo sąlygas sunkins plikledis

D.Grybauskaitė: Lietuva nori būti ES priešakyje

Lietuvoje keičiamas laikas, kuris galios septynis mėnesius

Sausumos pajėgų vadas: norime turėti dvi kariuomenes

Šiaurės prospekto daugiabutyje rastas kūnas, be gyvybės ženklų

Didžiuosiuose miestuose – viešosios konsultacijos dėl mokslo metų trukmės

Vasarą Kaunas pasitiks su nauju dviračių taku

Įstatymu nori įpareigoti, kad daugiau kaip pusę televizijos eterio sudarytų Europos produkcija

Kaune vyks 39-asis festivalis „Lietuvos teatrų pavasaris“