„Kauno vandenys“ neklydo: Vieno langelio modelis pasiteisino

Bendrovės nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Praėjusių metų vasarą bendrovėje „Kauno vandenys“ įdiegtas naujas klientų aptarnavimo modelis lėmė, kad į bendrovę užsukę interesantai aptarnaujami vienoje vietoje. Todėl dabar čia žmonės  elektroninės  eilių valdymo sistemos pagalba išsirinkę jiems rūpimą temą gali pasirašyti sutartis, pateikti prašymus dėl apskaitos prietaisų, gauti pažymas, pajungimo sąlygas ir konsultaciją, sužinoti apie sąskaitas, įmokas ar skolas.

Įdiegtu modeliu klientai patenkinti

Bendrovės ,,Kauno vandenys“ generalinis direktorius Linas Baltrėnas teigia, ,,kad daugiau kaip pusmetį veikiantis naujasis modelis parodė, jog neklydome – ,,Vieno langelio“ principas pasiteisino, klientai patenkinti. Dabar pas specialistą žmogus gali patekti greičiau kaip per dvi minutes“.

Klientai raginami jungtis prie savitarnos svetainės

Bendrovės ,,Kauno vandenys“ klientams suteikta galimybė kai kuriuos klausimus išspręsti ir elektroninėje erdvėje. Prisijungę prie bendrovės „Kauno vandenys“ savitarnos svetainės gyventojai gali matyti savo sąskaitas, deklaruoti skaitiklių rodmenis, užsisakyti skaitiklių keitimą, plombavimą, teikti prašymus ir atlikti kitus veiksmus.

Įmonės klientai taip pat raginami atsisakyti popierinių sąskaitų ir informaciją apie suteiktas paslaugas gauti elektroniniu paštu. Toks būdas yra gan patogus, mat gyventojas informuotas apie savitarnos svetainėje jau suformuotą dokumentą nesudėtingai gali prie jos prisijungti, kadangi elektroniniu laišku siunčiama ir tiesioginė nuoroda į savitarnos svetainę.

Veikia ir skambučių centras

Įmonėje taip pat veikia ir skambučių centras, gyventojai paskambinę telefonu (8 37) 30 17 77 gali gauti visą reikiamą informaciją. Skambučio metu gali pasirinkti rūpimą klausimą, o jei vieni specialistai būna užimti tuomet interesanto skambutis peradresuojamas kitam darbuotojui.

Įrengtas savitarnos mokėjimo terminalas

Įdiegtomis naujovėmis bendrovė neapsiribojo, gerinant teikiamų paslaugų kokybę gyventojų patogumui nuo šių metų gruodžio klientų aptarnavimo centre pradėjo veikti ir savitarnos mokėjimo terminalas. Kuriame gyventojai už paslaugas gali atsiskaityti grynaisiais arba banko kortele. Toks terminalas Kauno miesto savivaldybei pavaldžioje įmonėje kol kas yra vienintelis.

Teritorijoje nepasiklysi – atnaujintos nuorodos

,,Įmonės teritorijoje, interesantų patogumui atnaujinome ir nuorodas į klientų aptarnavimo centrą, kad žmonės greičiau patektų pas specialistus ir neklaidžiotų po teritoriją“ – sako administracijos ir bendrųjų reikalų direktorius Ramūnas Šulskus.

Bendrovė turi ambicingų planų

Generalinis direktorius L. Baltrėnas sako: ,,kad įmonės vertybės – pagarba, atsidavimas, bendradarbiavimas, tobulėjimas ir veržlumas. Todėl klientų aptarnavimui ir paslaugų kokybės gerinimui skiriamas gan didelis dėmesys. Vietoje nestovime – tobulėjame, nes turime ambicingų planų – tapti vandentvarkos įmonių lydere Lietuvoje“.

6 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Moterų ir vyrų vidutinis darbo užmokestis - ne toks pat

„Keulė Rūkė“ vadovas: kauniečiai niekuo nesiskiria nuo vilniečių

Pigių skydžių bendrovės gerbėjai šiandien bus nustebinti

Kviečia kauniečius 16-kai dienų įsisegti baltus kaspinus

Kauniečiai kelionės taksi kainą jau gali sužinoti iš anksto net ir telefonu

Portalas „Kas vyksta Kaune“ pristato: 100 Kauno „aukso amžiaus" asmenybių

Vairuotojams: naujuose automobilių valstybiniuose numeriuose keisis žymėjimas

Per pirmąjį pasimatymą „McDonalds“ restorane, kaunietį pavedė garsioji „Revolut“ kortelė (papildyta „Revolut“ komentaru)

Apskaičiavo, kiek pinigų lietuviai išleidžia apsipirkdami kaimyninėse šalyse: valdžia suklydo?

Sveikatos problemų turinčios moters bute rastas lavonas