Šeštadienį sutrikus atsiskaitymui mokėjimo kortelėmis, parduotuvėse ir prie bankomatų nusidriekė eilės | Kas vyksta Kaune

Šeštadienį sutrikus atsiskaitymui mokėjimo kortelėmis, parduotuvėse ir prie bankomatų nusidriekė eilės

delfi.lt 2016/11/19 13:29
Archyvas / R. Tenio nuotr.

Šeštadienio rytą žmonėms iškilo sunkumų, norint atsiskaityti mokėjimo kortelėmis parduotuvėse ar degalinėse. Vieni tikina, kad stringa būtent atsiskaitymas SEB kortelėmis, kiti – kad nepavyksta atsiskaityti jokia mokėjimo kortele. Prie bankomatų ir parduotuvėse nusidriekė pasipiktinusių pirkėjų eilės.

Į DELFI redakciją kreipėsi skaitytojas Gediminas, kuris pasakojo, kad priešpiet „IKI“ parduotuvėje, esančioje Mindaugo g. pirkėjai negalėjo atsiskaityti mokėjimo kortelėmis.

„Pats ėjau apsipirkti ir mačiau, kaip prie kiekvienos kasos stovėjo bent po 15 žmonių. Kasos aparatai nepriėmė jokių kortelių“, – DELFI pasakojo jis.

Norėdami atsiskaityti už pirkinius, žmonės ėjo išsigryninti pinigų prie parduotuvės esančiame bankomate.

„Ir ten jau formavosi eilė, greitai gali ištuštėti ir bankomatas“ – sakė pirkėjas.

Susisiekus su „IKI“ atstove spaudai Berta Čaikauskaite paaiškėjo, kad žmonės patiria problemų atsiskaityti kortelėmis visame mieste, tiek degalinėse, tiek ir kituose prekybos centruose.

DELFI taip pat gavo ir kitų skaitytojų laiškų, kuriuose jie tikina, kad negali atsiskaityti kortelėmis.

Skaitytojas Karolis nurodė, kad neveikia visi SEB bankomatai ir vartotojai negali atsiskaityti parduotuvėse, o viešai bankas nėra nieko paskelbęs.

Kitas DELFI skaitytojas Gytis su šia problema susidūrė parduotuvėje „RIMI“, esančioje Žirmūnuose: „Eidamas į parduotuvę savaitgalį gana anksti ryte tikėjausi greitai apsipirkti, nes įprastai tokiu metu žmonių parduotuvėje daug nebūna, tačiau nustebau prie kasų pamatęs nusidriekusias ilgas eiles, kaip paaiškino kasininkės, problemos su atsiskaitymais kortelėmis, eilėje teko pralaukti 20 min.“

Pasirodė informacija, kad mokėjimo kortelėmis nepavyksta atsiskaityti tiek Kaune, tiek Klaipėdoje.

„IKI Klaipėdoje nepriima jokių kortelių, aptarnauja tik mokant grynaisiais. Kasose eilės, pirkinių kvitą išspausdina po 2 min.“ – rašė
skaitytojas iš Klaipėdos.

SEB banko atstovė spaudai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienėdaug patvirtino, kad šeštadienį priešpiet buvo sutrikimų atsiskaitant SEB banko išduotomis mokėjimo kortelėmis ir taip pat SEB banko mokėjimo terminaluose.

„Iš tiesų dėl techninių priežasčių gerą pusvalandį negalima buvo atsiskaityti kortelėmis, tačiau šiuo metu (apie 12 val.) viskas jau veikia. Atsiprašome klientų už nepatogumus“, – situaciją pakomentavo ji.

„Swedbank“ atstovo spaudai Sauliaus Abraškevičiaus DELFI atsiųstame komentare teigiama, kad „Swedbank“ mokėjimo kortelės ir kortelių skaitytuvai veikia be trikdžių:

„Jokių sutrikimų „Swedbank“ sistemose nefiksuojame ir atsiskaitymai vykdomi įprasta tvarka. Visgi pasitaikė atvejų, jog kai kurie atsiskaitymai buvo atmetami dėl trikdžių, kilusių kitų bankų sistemose, jeigu atsiskaitant buvo naudojami tų bankų mokėjimo kortelės ar kortelių skaitytuvai“.

Daugiau skaitykite čia

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA