Kauno eismo saugumo komisijoje pristatyti pirmieji sprendiniai, kaip galėtų keistis itin pavojingo eismo schema Tunelio gatvių ir Radvilėnų plento sankirtoje. Kol kas galutinių sprendimų nėra, tačiau jau aišku, kokie variantai gali būti įgyvendinami. Tiesa, tam dar turi pritarti Kauno eismo saugumo specialistai ir miesto politikai, numatydami finansavimą šios probleminės vietos eismo situacijos gerinimui.
Realiausia, kaip teigia savivaldybės įmonės „Kauno planas“ šioje vietoje įgyvendinti vieną iš dviejų sprendinių. Trumpai pristačius pirmąjį, kilo aršios diskusijos, mat šviesoforo atsiradimui šioje vietoje daugelis nepritaria.
Antrasis ir kur kas brangesnis svarstomas variantas – įrengti tunelį, leisiantį netrukdomai įvažiuoti iš Radvilėnų gatvės į Tunelio gatvę kylant į viršų. Modernizavus šią pavojingą sankryžą, bus panaikintas itin pavojingas apsisukimas ties Dainų slėniu. Taip pat būtų išspręstas pavojingas Tunelio gatvės kirtimas važiuojant nuo geležinkelio stoties ties Radvilėnų plentu.
Planuotojai kol kas nėra apsvarstę, kaip būtų galima tobulinti eismą Radvilėnų plento ir Vydūno alėjos susikirtime, kur piko metu vyrauja eismo chaosas.
Kol kas nėra aišku, kada galėtų būti įgyvendintas toks projektas ir kiek jis miestui kainuotų, tačiau kauniečiams tokios eismo naujovės Kaune tikrai patiktų, nes išsispręstų eismo problemos itin pavojingoje sankryžoje.
Jau anksčiau Kauno eismo saugumo komisija pritarė policijos siūlymui platinti Tunelio ir Breslaujos gatvių sankryžą. Tuomet nuspręsta į miesto gatvių priežiūros programą įtraukti šios gatvės platinimą nuo Radvilėnų plento iki Breslaujos gatvės, kad padidėtų itin judrios gatvės pralaidumas sankryžoje.