Skelbia pavojų: grožio industrijoje žaibiškai plinta klastotės! | Kas vyksta Kaune

Skelbia pavojų: grožio industrijoje žaibiškai plinta klastotės!

Organizatorių nuotr.

Grožio industrijos profesionalai perspėja moteris, kad pastaruoju metu labai padaugėjo profesionalių grožio priemonių prekinių ženklų klastočių. Tokių padirbtų priemonių skirsis ne tik kokybė, bet jose panaudotos medžiagos gali būti kenksmingos jūsų nagams ar odai.

[galerija kiek=”4″]

Neseniai į naują pastatą Jonavos gatvėje persikraustęs grožio priemonių ir mokymų centras „Nagavita“ industrijos profesionalams ir eilinėms klientėms suteikia galimybę gauti išsamią informaciją ir išbandyti žinomiausias nagų, depiliacijos ir kitų grožio puoselėjimo sričių priemones, jų savybes ir kokybę bei gauti naudingų patarimų, kaip klastotes atskirti nuo originalių prekių.

Ne tik profesionalams

Parduotuvė, skirta grožio industrijos profesionalams, nepadarytų gėdos ir centrinėms miesto gatvėms. Pravėrus duris, dėmesį užvaldo gausybė buteliukų ir dėžučių, kuriuose slypi moterų taip pamėgti idealūs nagai.

Kieno savi, tik pastiprinti specialiomis priemonėmis, o kieno sukurti manikiūrininkių – nagai turi puošti rankas, paversti jas efektingomis. Tą pirmosios suprato amerikietės, todėl būtent ten savo patirtį sukaupė, o paskui visam pasauliui produktus pagamino JAV įsikūrusios kompanijos. Grožio specialistės žino, kad nagų srityje madas diktuoja ir toną užduoda ne prancūzai ir italai.

„Net jei ant priemonių nurodoma, kad gamintojas – Europoje esanti įmonė, jos šaknys yra JAV. Atstovaujame daugiau, kaip 20 prekinių ženklų, puikiai žinomų Lietuvos manikiūrininkėms ir jų klientėms, – sako Kaune ir Vilniuje veikiančios įmonės „Nagavita“ direktorė Rūta Bublienė. – Kadangi šioje srityje dirbame jau 16 metų, per tą laiką, plečiantis mūsų klientų poreikiams, atsirado ir kitų sričių priemonių. Tačiau, laikomės principo atstovauti tokius prekinius ženklus, kurie yra lyderiai savo srityje“.

Išpuoselėtų nagų turėtojos puikiai žino tokius garsius tobulo manikiūro prekinius ženklus, kaip „GELISH“ (Hand & Nail Harmony), „NailTek“, „Cuccio”, “SpaRitual“, „IBD“, „SuperNail“, “OPI“. Be manikiūro priemonių „Nagavita“ platina šiuos garsių gamintojų prekinius ženklus: „Anesi“ kūno bei odos priežiūros priemones, „Ardell“ blakstienas, „Bodyography“ dekoratyvinę kosmetiką, „Footlogix“ priemones kojų pėdų priežiūrai. „Atstovaujamų žinomų prekinių ženklų karūnos viršūnėje – garsioji ispanų depiliacijos priemonių deivė „Depileve“, kurios vasarą prireikia neišvengiamai”, – įmonės vadovė vardija grožio profesionalams siūlomų priemonių prekinius ženklus.

Gera žinia: profesionalams skirtų priemonių gamintojai vis labiau rūpinasi tuo, ką klientės naudoja namuose po apsilankymo pas profesionalus, todėl vadinamųjų „priemonių namams“ paletė taip pat didėja. Visas šias išvardytas priemones apžiūrėti, gauti dominančią informaciją bei įsigyti galima naujai įsikūrusiame centre.

Interjeras vertas prekių

Išskirtinio dėmesio nusipelno ne tik „Nagavita“ atstovaujami ženklai, bet ir įdomios architektūros pastatas, į kurį įmonė neseniai persikraustė. Jonavos gatvėje prie Varnių tilto prieigų, gana vyriškoje kaimynystėje – tarp automobilių serviso ir garsaus žoliapjovių centro – įsikūręs pastatas tapo naująja grožio industrijos atstovų būstine.

„Šį didoką žingsnį į priekį žengėme dėl savo klientų, kurie, atvykdami iš visų Lietuvos kampelių, nebeturėdavo kur pasistatyti automobilių prie mūsų senosios vietos Savanorių prospekte“, – pasakoja „Nagavitos“ direktorė Rūta Bublienė. Klientams, kurie vyksta viešuoju transportu, reiktų naudotis Varnių tilto prieigose esančiu sustojimu bei į Jonavos gatvę vedančiais laiptais.

Įmonės vadovė norėjo, kad aukščiausios kokybės ir žymiausių kompanijų produktai būtų pateikiami jiems tinkančioje aplinkoje. Architektai dar nebuvo susidūrę su tokios paskirties objektu, tad jiems teko pasinerti į iki tol nepažintos išpuoselėtų nagų bei kitų grožio priemonių industrijos subtilybes.

„Pastatą ir jo interjerą projektavo studijos „Archispektras“ architektai Aidas Kalinauskas ir Evaldas Žurkus, kurių kūryba mums jau anksčiau paliko įspūdį. Kuriamės šioje vietoje ilgam, tad atrodė būtina investuoti į modernų pastatą. Pastato konstrukcija iš surūdijusio metalo elementų gal ne visiems suprantamas, bet tikrai akį traukiantis, įdomus, kitoks sprendimas. Esu įsitikinusi, kad grožio specialistės, kurioms ir skirtos mūsų pastangos, įvertins sukurto dizaino sprendimą ir estetišką vidaus interjerą. Manau, kad tinkama aplinka mūsų srityje labai svarbu. Juk mūsų kursuose, suteikiančiuose specialybę ir tobulinimosi seminaruose specialistės praleidžia tikrai daug laiko“, – sako R.Bublienė.

Klastočių amžius

„Nagavita“ direktorei Rūtai Bublienei rūpi ne tik grožio industrijos profesionalai, bet ir eilinės klientės. Reta moteris gilinasi, kokiomis priemonėmis dirba jos pasirinkta meistrė. O derėtų!

„Nors kosmetikos srityje dirbu apie du dešimtmečius, nepamenu laikotarpio, kad tokiu mastu, kaip dabar, karaliautų klastotės“, – pastebi R.Bublienė. Apmaudu, kad iš pažiūros panašios priemonės kompromituoja prestižinių gamintojų gaminius. Meistrės prisipažįsta, kad ir joms pačioms tenka apsigauti – kažkas iš krepšio ištraukia ir daug pigiau pasiūlo jų jau išmėgintą produktą, tad ir susigundo. Paskui pyksta dėl kokybės ir kaltina tikrąjį gamintoją, nors susidūrė su klastote. „Produktų yra tiek daug, kad neįmanoma įsidėmėti niuansų, kartais nelengva atpažinti net du buteliukus padėtus šalia“, – sako R.Bublienė.

Pasak moters, juodojoje rinkoje jie patys yra aptikę gal dešimtis populiariausių jų atstovaujamų priemonių klastočių. „Atrodo, ir buteliukas beveik toks pats, ir išraitymai panašūs, o priemonė visai kito lygmens, ne veltui daug pigesnė“, – pasakoja įmonės vadovė.

„Nagavita“ partneriai gamintojai nuolat informuoja, kaip atskirti originalų produktą nuo padirbto ir skatina informuoti apie klastotes klientus. Garsių prekinių ženklų gamintojai netgi atlieka tyrimus ir siunčia informaciją apie rinkoje pasirodančių klastočių sudėtį. Yra pasitaikę net atvejų, kai padirbto nagų stipriklio sudėtis buvo tokia, kad užuot stiprinusi nagą, galėjo jį suardyti!

„Klientėms mūsų parduotuvėje irgi labai pravartu susipažinti, kaip atrodo originalūs žymių gamintojų produktai ir atpažinti, ar būtent juos naudoja meistrės, pas kurias einate. Blogai, kai žmogus moka už kokybę, o jos negauna“, – perspėja Rūta Bublienė.

Jonavos g. 138, Kaunas, tel.: 8 686 85425, el. paštas: nagavita@nagavita.lt, daugiau informacijos rasite interneto svetainėje.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA