Nutarta, kaip vyks eismas Kaune Varnių tilto rekonstrukcijos metu | Kas vyksta Kaune

Nutarta, kaip vyks eismas Kaune Varnių tilto rekonstrukcijos metu

R. Tenio nuotr.

Kauno miesto savivaldybės eismo saugumo komisija šią savaitę diskutavo dėl eismo tvarkos, kuri būtų įvesta vykstant labiausiai apkrauto Kauno miesto tilto rekonstrukcijai. 

Nors projektuotojai ir sako, kad tiltą būtų galima rekonstruoti greičiau jį visiškai uždarius, eismo specialistai tam nepritaria ir siūlo eismą riboti pagal galimybes, siaurinant važiuojamąją kelio dalį.

Varnių tilto rekonstrukciją planuojama vykdyti jau ateinančiais metais. Darbų planai ir grafikai stipriai priklauso nuo Lietuvos automobilių kelių direkcijos skirto finansavimo. Tilto kapitalinio remonto metu tam tikru metu reikės riboti transporto eismą, nes bus išardomos konstrukcijos, keičiamas tilto paklotas.

Nenori uždaryti visiškai

Eismo saugumo komisijos pirmininkas Rimantas Mikaitis pažymėjo, kad reikia siekti, jog tiltas visiškai nebūtų uždarytas.

„Reikia, kad eismas liktų ir tokiu atveju rengiamas toks detalus planas. Visai jį uždaryti būtų patogiau darbininkams, bet reikia atsižvelgti ir į miestiečių judėjimo poreikį. Jis turi funkcionuoti, nors ir eismas vyktų mažesniu greičiu“, – sakė R.Mikaitis.

Kauno kelių policijos viršininkas Danas Česnauskas pažymėjo, kad uždarius eismą, itin problematiška situacija būtų ne tik Kauno pilies eismo žiede, bet ir šalia Kleboniškio tilto, kurio rekonstrukcija numatoma tik po 2020-ųjų.

Projektuotojai siūlo tris alternatyvas

Vienas iš siūlymų, kuris nesulaukė didelio eismo saugumo komisijos narių pritarimo – rekonstrukcijos metu tiltą uždaryti visiškai, o eismą nukreipti per Kauno pilies ir Kleboniškio tiltus. Su tuo nesutiko visi komisijos nariai, nes dėl pilno tilto uždarymo eismas minėtais tiltais užsikištų visiškai ir kauniečiai, norėdami nuvažiuoti į darbą ar grįžti namo, turėtų kentėti milžiniškas spūstis.

Antroji siūloma alternatyva – dienos metu, kai vyksta darbai, tiltu leisti naudotis tik spec. tarnybų transportui, taksi ir autobusams. Gyventojai tiltu galėtų naudotis nakties metu ir savaitgaliais, kai nevyktų darbai. Tiesa, vykstant darbams, miesto troleibusai tiltu važiuoti negalėtų.

Trečias siūlymas, kuriam komisijos nariai pritarė labiausiai, dalinai riboti eismą mažinant eismo juostų skaičių, tačiau visiškai nestabdant eismo. Pradžioje buvo siūloma eismą kiekviena kryptimi vykdyti viena eismo juosta, o įsibėgėjus darbams, kauniečių transportui atidaryti tris eismo juostas.

Diskutuojant komisijoje gimė ir trečio siūlymo alternatyva. Projektuotojai įpareigoti galvoti sprendimą, kad eismas tilto kapitalinio remonto metu vyktų bent trim eismo juostomis. Dviem eismo juostom eismas vyktų rytinio piko metu, kai kauniečiai važiuoja link miesto centro, popiet dviem eismo juostom jie galėtų grįžti Šilainių link. Tam reikėtų įrengti reversinius ženklus, kiekvieną dieną perstatyti eismo užtvarus, tačiau būtų galima bent kiek padidinti eismo pralaidumą piko valandomis.

Darbai vyks pusę metų

Planuojama, kad Varnių tilto kapitalinis remontas užtruktų apie pusę metų, 3 mėnesius būtų įvesti eismo ribojimai pagal patvirtintą schemą.

1983 m. pastatytas Varnių tiltas – vienas labiausiai apkrautų Kauno eismo mazgų, juo kasdien pravažiuoja per 30 tūkst. transporto priemonių. Jis jungia Žaliakalnį su Vilijampolės ir Šilainių mikrorajonais. Tilto ilgis su prietilčiais 328 m, važiuojamosios dalies plotis 21 m, eismas vyksta 6 eismo juostomis.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA