Kaip nebūti apgautiems prekybos centruose? | Kas vyksta Kaune

Kaip nebūti apgautiems prekybos centruose?

"Kas vyksta Kaune" skaitytojų nuotr.

Kauniečiai raginami kuo atidžiau stebėti kainas, kurios nurodomos parduotuvių lentynose bei tai, ką į čekį įmuša pardavėjai. Portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojai piktinasi parduotuvių akiplėšiškumu ir noru bet kokiais būdais pasipelnyti iš pirkėjų. Tad labai dažnai apgaunami tie, kurie nepažiūri galutinės sumos.

„Pagalvojau, kad visai naudinga žmonėms priminti, kad jie labiau sektų kainas etiketėse ir kainas, kurias išmuša pardavėjos. Esu ir seniau su tokiais dalykais susidūrus, bet kai kartais pasitaiko, tai numoji ranka ir pagalvoji, kad nu netyčia pasitaikė… Bet kai tai įvyksta dvi dienas iš eiles, kažkaip susimąstai, kad gal neatsitiktinai. Su pažįstamais šnektelėjom, kad tai ganėtinai dažnas reiškinys ir jei nesuseki, tai apmulkina, tad papasakosiu savo situacijas.

Pirmoji įvyko prieš kelias dienas Kaune, „Hyper Maxima“ parduotuvėje. Rinkausi planšetei dėklą, kadangi gražių ir spalvingų nebuvo, o tik visi juodi, tai nutariau rinktis pagal kainą. Ir ją puikiai įsidėmėjau – 9,29 €. Nuėjus prie kasos, matau įmušta kaina – 11,58 €. Paklausus pardavėjos, ji maloniai bendraudama, paskambino tam, kas atsakingas už tas kainas ir pasirodo, kad ant pakuotės kaina buvo būtent ta tikroji. Kaina buvo pakeista, sumokėjau 9,29 €. Nebūčiau pastebėjus, bučiau permokėjus. Visgi, šioje situacijoje nebuvo jokių neigiamų emocijų, gal dėl to, kad pardavėja geranoriškai bendravo ir, aišku, dėl to, kad sumokėjau būtent tiek, kiek buvau numačius, o ne kažkokią nežinia iš kur išlindusią sumą.

Visiškai kitokia buvo antroji situacija. Ji įvyko parduotuvėje „ZARA“, įsikūrusioje Kauno „Akropolyje“. Išrinkau vaikui petnešas, ant kurių dideliais skaičiais parašyta: 7,95 €. Prie kasos matau ir vėl kita kaina – 9,95 €. Paklausus pardavėjos, kodėl kainos skiriasi, ši ganėtinai suirzus atsako, kad čia juk netyčia ir jie specialiai taip nedaro. Aš atsakiau, kad tai yra pirkėjų apgaudinėjimas. Ji nuleidus akis pakavo preke, nepasiūlė pasidomėti kodėl tos kainos skiriasi, ar šiaip kažką bent klientui pasakytų…. Kadangi prekės man labai reikėjo, aš ją nusipirkau. Bet realiai, tai jaučiuos apgauta.

Dar rašant prisiminiau, kad ir „Čili“ picerijos siunčia žinutes, kuriose būna klaidinanti reklama. Ten būna rašoma, kad nuolaida kažkuriai valgių grupei yra 30 %, prierašas būna, jog tai iš pagrindinio meniu. Kai ateini į piceriją, būna meniu, vaikiškas meniu ir dar vienas meniu, lyg desertų. Dar būna visokių akcijų ant stalų. Nei ant vieno nėra parašytas pagrindinis meniu. Man pagrindinis meniu yra tas kur užrašyta „Meniu“, vaikui pagrindinis meniu yra vaikiškas. O pasirodo, kad vaikiškas meniu, tikrai nėra pagrindinis, o meniu su užrašu „Meniu“ yra pagrindinis. Susigalvoja tik jiems aiškių apibūdinimų ir klaidina klientus“, – pasipiktinusi dėstė portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytoja Violeta.

Kitas kaunietis taip pat pakliuvo į nemalonią situaciją, kuomet norėjo į namus įsigyti televizorių. Prekybos centre „Akropolis“ įsikūrusioje elektronikos prekių parduotuvėje „Topo centras“ vyriškis ketino įsigyti televizorių, apie kurio kainą skelbė dideliu šriftu pakabintas plakatas. Ties televizoriumi kaina buvo nurodyta 299 eurai, tačiau kasoje pardavėjas paprašė sumokėti 329 eurus. Kaunietis dėl kainų neatitikimo atsisakė prekę įsigyti.

Parduotuvių atstovų komentarai dėl įvykusių nesusipratimų

„Topo centras”

„Apgailestaujame, kad Jūsų skaitytojui teko patirti nepatogumų. Visur, kur dirba žmonės, pasitaiko žmogiškų klaidų – taip įvyko šiuo atveju. Jūsų skaitytojas apsilankė dieną, kurią buvo keičiamos akcijos, ir prie papildomai pastatytų televizorių naujai priimti darbuotojai nebuvo pakeitę kainos. Vartotojo reikalavimas nusipirkti už nurodytą kainą yra pagrįstas, todėl atsiprašome ir kviečiame jį atvykti į parduotuvę – jam televizorius bus parduotas už akcijinę, 299 Eur kainą.

Gavę jūsų nusiskundimą, informavome parduotuvės bei prekybos tinklo vadovus ir jau šiandien parduotuvėje buvo sustiprinta kainų kontrolė, kad panaši situacija nepasikartotų ateityje. Dėkojame Jums ir Jūsų skaitytojui už pateiktas pastabas, nes jos leidžia mums tobulėti ir užtikrinti aukštą klientų aptarnavimo lygį“, – situaciją komentavo „Topo centro“ atstovas spaudai Žilvinas Kulvinskis.

„Čili pica”

„Atsiprašome klientės, kad jai teko patirti nesusipratimą. Visada siekiame lojaliems klientams pateikti geriausius pasiūlymus, kurie būtų aiškūs ir suprantami. Žinutėje parašyti žodžiai „pagrindinis meniu“ nurodo ne meniu pavadinimą, bet tipą. „Čili pica“ savo picerijose svečiams siūlo rinktis patiekalus iš trijų meniu: „Maisto knygos“, kurioje galima rasti picas, karštuosius patiekalus, užkandžius, salotas – visus pagrindinius picerijos patiekalus, „Desertų ir gėrimų knygos“, iš kurios galima pasirinkti desertą po pagrindinio patiekalo ir gėrimų, ir „Čiliuko valgiaraščio“, kuris, kaip mūsų klientė teisingai pastebėjo, yra pagrindinis vaikų meniu.

Esame picerija, ne saldumynų krautuvėlė ar kavinukė, todėl natūralu, kad mūsų pagrindiniai svečiams siūlomi patiekalai yra picos, kiti karštieji patiekalai. O juos galima rinktis iš „Maisto knyga“ vadinamo meniu, kuris ir yra pagrindinis. Svečiams pirmiausia siūlome skaniai ir sočiai pavalgyti, tad natūralu, kad desertų ir vaikiškas meniu nėra pagrindiniai.

Dėkojame klientei už pastabas, siunčiamas trumpąsias žinutes apie vykdomas akcijas lojaliems klientams pasistengsime suformuluoti dar suprantamiau, kad neliktų jokių neaiškumų“, – portalui „Kas vyksta Kaune“ atsakė „Čili picos“ rinkodaros direktorius Vytautas Romeika.

„Zara” atvejis

Parduotuvių tinklo „Apranga” atstovai atsiprašo klientės dėl įvykusios situacijos. Administracijos atstovė Aušra Tartilienė  patikino, jog kainų neatitikimai buvo dėl žmogiškosios klaidos. Kainos, nurodytos etiketėje, buvo ne Lietuvos rinkai, tačiau pardavėja turėjo parduoti prekę už tą kainą, kuri nurodyta. Įvyko dar viena žmogiškoji klaidą, nes nebuvo pakviestas parduotuvės vadovas. „Kadangi dirbame su žmonėmis, negalime išvengti žmogiškųjų klaidų”. Parduotuvės atstovai apgailestauja dėl nesusikalbėjimo ir tvirtina, jog tai nėra noras pasipelnyti, nes jie gauna pelną iš tų, kurie sugrįžta, o ne iš klaidų, per kurias gauna papildomus kelis eurus. Parduotuvės „Apranga” atstovai kviečia klientę sugrįžti ir atsiimti dėl klaidos permokėtą sumą.

Dar kartą raginame nuolat tikrinti kainas tam, kad nereikėtų permokėti.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA