Baigtas vienos svarbiausių gatvių remontas, kiti miestai pavydi Kaunui | Kas vyksta Kaune

Baigtas vienos svarbiausių gatvių remontas, kiti miestai pavydi Kaunui

Kaunas.lt nuotr.

Kelias pastarąsias savaites naktimis dirbę kelininkai užbaigė vienos pagrindinių Kauno miesto gatvių – Karaliaus Mindaugo prospekto – kapitalinį remontą. Praėjusią naktį darbai pradėti Tunelio gatvėje. Naktimis dirbsiantys kelininkai šios gatvės kapitalinį remontą turėtų užbaigti per maždaug dvi savaites, pranešė miesto savivaldybė.

Karaliaus Mindaugo prospekte dirbę kelininkai atnaujino beveik 2 kilometrų ilgio gatvės atkarpą nuo Vytauto Didžiojo (buv. Aleksoto) tilto iki prekybos centro „Akropolis“.

„Važiuojamosios dalies asfaltavimo darbai baigti. Dabar beliko sutvarkyti sandūras su įvažiavimais, baigti žymėti eismo juostas, o bendrovės „Lietuvos dujos“ darbuotojai dar turi iškelti dujų šulinėlius“, – teigė Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Remigijus Skilandis.
Pasivijo grafikus

Užbaigę darbus Karaliaus Mindaugo prospekte, kelininkai persikėlė į Tunelio gatvę. Intensyviu eismo srautu pasižyminčią 1,9 kilometro ilgio gatvę planuojama kapitaliai sutvarkyti per maždaug dvi savaites. Jei leis oro sąlygos, iki metų pabaigos taip pat planuojama sutvarkyti prasčiausios būklės Savanorių prospekto atkarpą, esančią tarp Aukštaičių ir K. Petrausko gatvių.

„Iš tikro reikia dėkoti Aukščiausiajam dėl itin palankių oro sąlygų. Kelininkai turėjo galimybę užbaigti ne tik Jonavos gatvę, Karaliaus Mindaugo prospektą ir kitų svarbių miesto gatvių kapitalinio remonto darbus, bet ir persikelti į Tunelio gatvę. Nors vasarą, pačiame darbų įkarštyje, buvo sudegusi „Remix Plus“ mašina, tačiau pavyko pasivyti darbų grafiką ir įgyvendinti visus suplanuotus darbus. Kitąmet laukia nemažesnis darbų frontas nei šiemet“, – tikino Kauno meras Andriu Kupčinskas.

Kiti miestai pavydi

Kauno mero teigimu, patys kelininkai pripažįsta, jog karšto regeneravimo technologiją naudojantis „Remix Plus“ aparatas traukia kitų šalies didmiesčių vadovų dėmesį, kurie neslepia noro persivilioti vienintelį Lietuvoje tokio tipo aparatą. Tačiau 48 tonas sveriantis įrenginys ir toliau darbuosis Kauno gatvėse.

Remontuoti gatves naudojant karšto regeneravimo technologiją – ženkliai pigiau. Sąnaudos sumažėja, nes senasis asfalto sluoksnis yra įkaitinamas, nuskutamas ir naudojamas klojant naująją dangą. Ant jos papildomai dar paklojamas 3 centimetrų storio asfaltbetonio sluoksnis. Šiems darbams suteikiama 3 metų garantija, bet patirtis rodo, kad šia technologija sutvarkytos gatvės laiko mažiausiai 10 metų. Puikus pavyzdys – prieš daugiau nei dešimtmetį šia technologija sutvarkyta H. ir O. Minkovskių gatvė.

Žada nemažinti apimčių

Šįmet kelininkai jau užbaigė ar tebetęsia K. Petrausko gatvės, Savanorių prospekto įkalnės, K. Veverskio, Z. Gerulaičio ir Palemono gatvių rekonstrukcijas, Šiaurės pr., Draugystės, M. Jankaus, Pravieniškių, Keramzito, Pamario, Chemijos, Panerių, Elektrėnų, Biruliškių ir kitų gatvių kapitalinį remontą.

Šįmet į gatvių atnaujinimo darbus ir Panemunės tilto statybas investuota iš viso beveik 100 mln. Lt. Nemažinti darbų apimčių bei spartos žadama ir kitąmet. Kitais metais planuojama kapitaliai sutvarkyti K. Baršausko gatvę, Pramonės prospektą, Taikos prospektą, Tvirtovės alėją, likusią K. Petrausko gatvės atkarpą (tarp Radvilėnų plento ir Savanorių prospekto), Savanorių prospekto ir Veiverių gatvės prasčiausios būklės atkarpas bei kitas miesto gatves. Kitais metais taip pat planuojama pradėti ir Raudondvario plento rekonstrukciją.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA